Повертаємось до рубрики "фіг би ви де ще почули про цього маляра".
Якось, відвоювавши за Третій Райх на фронтах Другої світової, один австрійський художник (ні, не той!) повернувся домів, і задумався, що людство певно займається чимось не тим, чим повинно було б. Ці думки так поглинули австріяка, що зрештою він перекинувся у містику, індуїзм і прочая, втіливши свої страхи у цій символічній картині "Провокація атомних сил". Тут він зобразив, як хоробрі представники його біологічного виду знахабніло кидають виклик незвіданим видам енергії, використовуючи їх не на благо. Небезпечний і злий атом відповідає їм тим самим, складаючи штабелем заражені обгорілі понівечені тіла, поки людство не засвоїть урок.
Зазначимо, що австрієць Хайнріх Беранн (1915 - 1999) так і не став визначним художником. Але натомість він став найвидатнішим у другій половині ХХ ст. картографом і панорамістом - за його послугами для оформлення "мапи змагань" звертались організатори ледь не всіх зимових Олімпіад з 1956 по 1998 роки. Що вже казати про найбільші національні парки США, панорами яких у своєму фірмовому тривимірному стилі виконував саме Беранн. Явивши собою приклад того професіонала, який знайшов себе у найвужчій сфері, і став у ній справжнім законодавцем.
Якось, відвоювавши за Третій Райх на фронтах Другої світової, один австрійський художник (ні, не той!) повернувся домів, і задумався, що людство певно займається чимось не тим, чим повинно було б. Ці думки так поглинули австріяка, що зрештою він перекинувся у містику, індуїзм і прочая, втіливши свої страхи у цій символічній картині "Провокація атомних сил". Тут він зобразив, як хоробрі представники його біологічного виду знахабніло кидають виклик незвіданим видам енергії, використовуючи їх не на благо. Небезпечний і злий атом відповідає їм тим самим, складаючи штабелем заражені обгорілі понівечені тіла, поки людство не засвоїть урок.
Зазначимо, що австрієць Хайнріх Беранн (1915 - 1999) так і не став визначним художником. Але натомість він став найвидатнішим у другій половині ХХ ст. картографом і панорамістом - за його послугами для оформлення "мапи змагань" звертались організатори ледь не всіх зимових Олімпіад з 1956 по 1998 роки. Що вже казати про найбільші національні парки США, панорами яких у своєму фірмовому тривимірному стилі виконував саме Беранн. Явивши собою приклад того професіонала, який знайшов себе у найвужчій сфері, і став у ній справжнім законодавцем.
Немає коментарів:
Дописати коментар